Praca stała
Grodzisk Mazowiecki, mazowieckie
Opublikowano 3 tygodnie temu

Co będzie należało do Twoich obowiązków?



  • Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowników tymczasowych (umowy o pracę, umowy zlecenia).

  • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników tymczasowych.

  • Nadzór nad zgodnością umów z przepisami prawa pracy.

  • Przygotowywanie świadectw pracy, aneksów i innych dokumentów kadrowych.

  • Ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji.

  • Obliczanie wynagrodzeń pracowników na podstawie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych.

  • Naliczanie wynagrodzeń z uwzględnieniem składników dodatkowych (nadgodziny, premie, dodatki).

  • Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, podatków, składek na ubezpieczenia społeczne (ZUS) i zdrowotne.

  • Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz PFRON.

  • Obsługa zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników z ZUS

  • Udzielanie wsparcia pracownikom i menedżerom w kwestiach dotyczących przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.

  • Kontakt z urzędami skarbowymi, Państwową Inspekcją Pracy, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, oraz innymi instytucjami.

  • Kompleksowa obsługa postępowań egzekucyjnych.


Nasze oczekiwania:



  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (w dziale kadr, płac, HR lub administracji personalnej).

  • Dobra znajomość Kodeksu Pracy oraz znajomość przepisów dotyczących ZUS, PFRON oraz rozliczeń podatkowych.

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, do tworzenia raportów, zestawień płacowych i analiz.

  • Wykształcenie wyższe.

  • Znajomość programów kadrowych i narzędzi do naliczania płac.

  • Umiejętność analizowania danych związanych z wynagrodzeniami, składkami ZUS, podatkami i innymi elementami płacowymi.

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, zarówno z działem HR, jak i innymi pracownikami.

  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

  • Dokładności i skrupulatności w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

  • Chęć zdobywania wiedzy oraz nowych kompetencji.


Mile widziane:



  • Doświadczenie w agencji pracy.

  • Komunikatywność znajomość języka angielskiego.


Zapewniamy:



  • Stabilne zatrudnienie w dziale kadr i płac.

  • Wsparcie merytoryczne doświadczonego mentora oraz zespołu.

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego oraz rozwoju.

  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30.

  • Możliwość pracy w trybie home office - po okresie wdrożenia.

  • Szeroki wachlarz benefitów (m.in: karta multisport, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, świąteczne karty przedpłacone, płatny dzień wolny w dniu urodzin, dofinansowanie do wyprawek szkolnych dla dzieci pracowników, dofinasowanie do nauki języka angielskiego).

  • Realną możliwość rozwoju w strukturze firmy.

  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów.

  • Wyjazdy integracyjne.

  • Udział w bezpłatnych warsztatach, szkoleniach oraz kursach.


Aplikuj na stanowisko

Cechy oferty pracy

Stanowisko

HR

Aplikuj online

Najnowsze oferty

Praca tymczasowa
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
Opublikowano 5 dni temu
Praca tymczasowa
Toruń, kujawsko-pomorskie
Opublikowano 5 dni temu
Praca tymczasowa
Sochaczew, mazowieckie
Opublikowano 5 dni temu
Praca stała
Ożarów Mazowiecki, mazowieckie
Opublikowano 4 dni temu
Praca stała
Błonie, mazowieckie
Opublikowano 4 dni temu
Praca stała
Milanówek, mazowieckie
Opublikowano 4 dni temu

Oświadczenie
JAGA Recruitment

Szanowni Państwo,

Informujemy, że na rynku pojawiły się nieuczciwe osoby podszywające się pod firmę JAGA Recruitment. Pragniemy podkreślić, że działania tych osób są całkowicie sprzeczne z polityką i wartościami naszej firmy. 

Zachęcamy do zapoznania się z pełnym oświadczeniem, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak rozpoznać próbę oszustwa i jakie kroki podjąć w przypadku podejrzeń. Dziękujemy za zrozumienie i współpracę w tej sprawie.