Specjalista ds. marketingu

Twoje zadania: Koordynacja projektów marketingowych firmy oraz akcji promocyjnych wspierających działania sprzedażowe. Tworzenie i zarządzanie materiałami POS. Tworzenie treści reklamowych i materiałów promocyjnych. Udział w tworzeniu projektów w zakresie internetowych kanałów marketingowych: strona internetowa, blog, kampanie mailingowe. Nasze oczekiwania: Doświadczenie w dziale Marketingu / Trade Marketingu – Twoje wcześniejsze doświadczenie w dziale marketingu lub handlu […]

Specjalista ds. marketingu

Twoje zadania: Koordynacja projektów marketingowych firmy oraz akcji promocyjnych wspierających działania sprzedażowe. Tworzenie i zarządzanie materiałami POS. Tworzenie treści reklamowych i materiałów promocyjnych. Udział w tworzeniu projektów w zakresie internetowych kanałów marketingowych: strona internetowa, blog, kampanie mailingowe. Nasze oczekiwania: Doświadczenie w dziale Marketingu / Trade Marketingu – Twoje wcześniejsze doświadczenie w dziale marketingu lub handlu […]

Specjalista ds. marketingu

Twoje zadania: Koordynacja projektów marketingowych firmy oraz akcji promocyjnych wspierających działania sprzedażowe. Tworzenie i zarządzanie materiałami POS. Tworzenie treści reklamowych i materiałów promocyjnych. Udział w tworzeniu projektów w zakresie internetowych kanałów marketingowych: strona internetowa, blog, kampanie mailingowe. Nasze oczekiwania: Doświadczenie w dziale Marketingu / Trade Marketingu – Twoje wcześniejsze doświadczenie w dziale marketingu lub handlu […]

Specjalista ds. marketingu

Twoje zadania: Koordynacja projektów marketingowych firmy oraz akcji promocyjnych wspierających działania sprzedażowe. Tworzenie i zarządzanie materiałami POS. Tworzenie treści reklamowych i materiałów promocyjnych. Udział w tworzeniu projektów w zakresie internetowych kanałów marketingowych: strona internetowa, blog, kampanie mailingowe. Nasze oczekiwania: Doświadczenie w dziale Marketingu / Trade Marketingu – Twoje wcześniejsze doświadczenie w dziale marketingu lub handlu […]

Specjalista ds. marketingu

Twoje zadania: Koordynacja projektów marketingowych firmy oraz akcji promocyjnych wspierających działania sprzedażowe. Tworzenie i zarządzanie materiałami POS. Tworzenie treści reklamowych i materiałów promocyjnych. Udział w tworzeniu projektów w zakresie internetowych kanałów marketingowych: strona internetowa, blog, kampanie mailingowe. Nasze oczekiwania: Doświadczenie w dziale Marketingu / Trade Marketingu – Twoje wcześniejsze doświadczenie w dziale marketingu lub handlu […]