Praca stała
Kraków, małopolskie
Opublikowano 4 tygodnie temu

Obowiązki:



  • Motywowanie i rozwijanie zespołu, w tym prowadzenie regularnych spotkań, szkoleń i mentoringu.

  • Ocena wyników pracowników i podejmowanie działań mających na celu poprawę efektywności.

  • Monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźników efektywności związanych z obsługą klienta.

  • Wdrażanie zmian mających na celu poprawę jakości i szybkości obsługi.

  • Tworzenie i realizacja strategii obsługi klienta zgodnej z celami firmy.

  • Współpraca z innymi działami (np. sprzedażą, marketingiem) w celu zwiększenia satysfakcji klientów i poprawy ich doświadczeń.

  • Kontrola zgodności procesów obsługi klienta z wewnętrznymi standardami i polityką firmy.

  • Przedstawianie wyników i rekomendacji Zarządowi.

  • Identyfikowanie obszarów wymagających optymalizacji i wdrażanie odpowiednich działań.


Wymagania:



  • Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze obsługi klienta.

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację zarówno w mowie, jak i piśmie.

  • Umiejętność nieszablonowego myślenia i proponowania nowych rozwiązań.

  • Gotowość do samodzielnego podejmowania decyzji oraz wprowadzania usprawnień w dynamicznym środowisku.

  • Umiejętność motywowania, wspierania i rozwijania pracowników.

  • Zdolność do zarządzania zmianą i budowania zaangażowania zespołu w nowe rozwiązania.


Zapewniamy:



  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpracy B2B - w zależności od preferencji.

  • Możliwość elastycznego dostosowania godzin pracy: 7:00-15:00, 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.

  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym.

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach.

  • Pakiet dodatkowych korzyści (np. prywatna opieka medyczna Enel-Med, ubezpieczenie na życie, zniżki pracownicze, wyjazdy i spotkania integracyjne).


Aplikuj na stanowisko

Cechy oferty pracy

Stanowisko

Obsługa klienta / call center

Apply For This Job

Najnowsze oferty

Praca tymczasowa
Sosnowiec, śląskie
Opublikowano 6 dni temu
Praca tymczasowa
Ożarów Mazowiecki, mazowieckie
Opublikowano 1 tydzień temu
Praca tymczasowa
Pruszków, mazowieckie
Opublikowano 1 tydzień temu
Praca stała
Warszawa, mazowieckie
Opublikowano 21 godzin temu
Praca stała
Katowice, śląskie
Opublikowano 2 dni temu
Praca stała
Poznań, wielkopolskie
Opublikowano 6 dni temu

Declaration
JAGA Recruitment

Dear All,

We would like to inform you that dishonest individuals have appeared on the market impersonating JAGA Recruitment. We want to emphasize that the actions of these individuals are entirely contrary to the policies and values of our company.

We encourage you to read the full statement to learn more about how to recognize potential fraud attempts and what steps to take if you suspect any. Thank you for your understanding and cooperation in this matter.